Applicazione di ecdysteron in i prudutti di salute sportiva

Ecdysteron hè una sustanza attiva estratta da a radica di Cyanotis arachnoidea CB Clarke. Sicondu a purità sfarente, pò esse divisa in polvere cristallina bianca, grisa, gialla o marrone chiaru. medicine industries.Let's piglià un ochju à l 'applicazzioni diecdysteronin i prudutti di salute sportivi.

Applicazione di ecdysteron in i prudutti di salute sportiva

1 、 Applicazione di ecdysteron in i prudutti di salute sportiva

Ecdysteronhà una capacità significativa per stimulà a sintesi di prutezione in u citoplasma musculare aumentendu l'assemblea di aminoacidi in catene di proteine ​​​​, è sta capacità pò esse tracciata à u prucessu di traduzzione di crescita di proteina è migrazione. per stabilizzà e cellule ferite sottu l'influenza di cortisol, nurmalizà i passi di sintesi energetica (ATP è sarcosina) è migliurà a funzione di u fegatu, in modu chì l'organismu pò adattà rapidamente à i cambiamenti in l'ambiente è a pressione.

Pigliàecdysteronpò aumentà a massa musculare, riduce u grassu di u corpu, è aumenta a resistenza, a resistenza è l'energia. In cunfrontu cù u placebo, mostra menu fatigue, megliu capacità, putenza più forte, velocità più veloce è forza aumentata.

I studii anu dimustratu chì l'ecdysteron ùn hà micca effetti collaterali, senza interazzione hormone è toxicità estremamente bassa. Inoltre, in i testi endocrini cumpresi testosterone, cortisol, insulina, corticotropina, hormona di crescita è hormona luteinizzante, ùn ci hè micca rapportu nantu à l'effettu di ecdysteron nantu à i mammiferi. sistema di l'hormone.

2 、 Specificazione di ecdysteron cum'è materia prima di prudutti di salute di sport

Ecdysterone HPLC≥60% (90,95 soprattuttu) hè adupratu per a cura di a salute umana, facendu pasticchi, capsule, etc. U so effettu hè di aumentà a proteina musculare, l'assistenza sanitaria di l'atleti, etc.

Nota: L'efficacità potenziale è l'applicazioni introdutte in questu articulu sò tutte da a literatura publicata.

Lettura estesa:Hande hà parechji anni di sperienza in l'estrazione di e piante. Pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, u ciculu curtu è u ciclu di consegna veloce. Hà furnitu servizii cumpleti di prudutti per parechji clienti per risponde à e so diverse esigenze è assicurà a qualità di a consegna di u produttu. furnisce alta qualitàEcdysterone(Cyanotis Arachnoidea). Benvenuti à cuntattateci à 18187887160 (numeru WhatsApp).


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022